Het jeugdkamp van ZVV De Esch (JO7, JO8, JO9, JO10, JO11 en JO12) is een jaarlijks evenement van onze vereniging. Na een geslaagde editie van 2023 bij VV Oldenzaal, zijn we blij dat we dit jaar ook weer een jeugdkamp mogen organiseren. Dit jaar gaan we naar een nieuwe locatie📍, namelijk de Molenberg in Reutum.

De kinderen en begeleiding overnachten dit weekend in grote tenten of in het gebouw.

Het weekend waarin het kamp zal plaatsvinden is 🗓️ vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 juli 2024.
De leden van de JO9, JO10, JO11 en JO12 verblijven het gehele weekend (vrijdag tot en met zondag), de JO7 en JO8 is op zaterdag welkom.

De organisatie is inmiddels alweer met enthousiasme begonnen met de voorbereidingen van het jeugdkamp. Zo zal er weer een spetterend programma in elkaar gedraaid worden. Gaat het jaarlijkse voetbaltoernooi gewoon door een strijden wij uiteraard voor die felbegeerde penaltybokaal🏆

Lijkt het jou supergaaf om dit jaar aanwezig te zijn? Meld je dan snel aan. Dit kan via de site, overleg wel eerst met papa of mama of het mag.

Met sportieve groet,
De kamporganisatie.