Sponsorscommissie

Sponsorcommissie

Wat doet de sponsorcommissie?
De sponsorcommissie van De Esch is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en optimaliseren van een dynamisch en actief sponsornetwerk. De sponsorcommissie gaat graag met u in gesprek gaat over de sponsormogelijkheden. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor onze sponsoren en onderhouden het contact met u. Daarnaast gaat de sponsorcommissie 1 à 2 keer per seizoen een laagdrempelige activiteit opzetten met in eerste instantie als doel om hier een geslaagd uitje van te maken. Daarnaast geeft u dit uiteraard de mogelijkheid om in een ongedwongen seef met collega ondernemers in contact te komen.

De sponsorcommissie is tevens verantwoordelijk voor de inkoop materialen binnen de vereniging. Denk aan wedstrijdtenues, kleding voor scheidsrechters, leiders etc maar ook ballen en andere trainingsmaterialen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de kleding- en materiaalcommissie maar ook de Technische- en Jeugdcommissie. Te onderscheiden activiteiten en functies binnen de sponsorcommissie zijn:

Mocht u vragen hebben over wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Dan kunt u altijd contact opnemen met de leden van de sponsorcommissie!

Leden sponsorcommissie:

• Michiel Lubbers                  Acquisitie & relatiebeheer
  • Coen Doldersum                 Acquisitie & relatiebeheer
  • Rein van der Burg               Contractbeheer & Administratie
  • Koen Vehof                          Diversen
  • Daan Kockmann                  Acquisitie & relatiebeheer

Contact:
Wil jij in contact komen met de sponsorcommissie, dan kan je contact opnemen met; [email protected] , verder kan je ook de complete sponsorpagina op de website bezoeken voor meer informatie (o.a. sponsorbrochure) en overzicht van alle sponsoren.