Ledenadministratie

Contributie seizoen 2023- 2024

Wedstrijdkleding te weten shirt, broekje en eenmalig sokken (die worden direct eigendom) wordt door de club aan nieuwe jeugdspelers verstrekt. Voor kleding geldt een kledingleasebijdrage van € 2,00 per maand (€ 24,00 op jaarbasis)

De contributie wordt per maand geïnd volgens de volgende tarieven:

Actieve seniorleden € 33,00
Actieve jeugdleden 12 t/m 18 € 25,00
Actieve jeugdleden t/m 11 € 22,00
Leeftijd 35+ € 20,00
Ondersteunende leden €   8,00
Club van 50 €50,00 per jaar

Contributie loopt in het seizoen van juni tot en met juni. Contributie kan alleen worden stop gezet met een schriftelijke afmelding en bij een tussentijds opzeggen met goedkeuring van het bestuur.

Gegevens aanpassen

Het wijzigen van je adres gegevens en telefoonnummer kan je zelf via voetbal.nl app regelen. E-mailadres of rekeningnummer kan via mail: [email protected]

Afmelden

Afmelden als lid van De Esch kan door het sturen van een mail naar de ledenadministratie  van de vereniging.

Bij het afmelden worden leden verzocht de volgende gegevens te vermelden; naam, geboortedatum, knvb nummer, in welk team speler actief is en de reden van afmelding. Tegelijkertijd worden leden verzocht ook de trainer(s) en leider(s) te informeren over het feit dat persoon zich af heeft gemeld. De afmelding is pas officieeel als deze per mail wordt bevestigd!