Communicatiecommissie

Communicatiecommissie:

De communicatiecommissie stelt zich ten doel zowel de interne - als de externe communicatie van de voetbalvereniging De Esch te bevorderen, te verbeteren, te evalueren en te borgen.

We willen de beschikbaarheid van actuele informatie vergroten. Hierin zal de commissie een actieve rol vervullen en zal hierbij een dringend beroep doen op elke Esch speler, vrijwilliger of ouder/verzorger  om ook zelf relevante informatie te halen of te brengen.

Alleen door je bewust te zijn van jouw verantwoordelijkheid voor de club VKW, kun je bijdragen aan een goede communicatie.

Op het terrein van informatievoorziening hebben we de volgende speerpunten:

Website
Met ingang van juli 2022 maken wij gebruik van de nieuwe website; www.vv-de-esch.nl. Het streven is dat de website in de loop der tijd steeds interactiever karakter krijgt, waarbij de leden, vrijwilligers en ouders/verzorgers een belangrijke rol gaan spelen bij het actualiseren.

Social media.
De communicatiecommissie beheert de (huidige) social media kanalen van ZVV De Esch (Facebook, Twitter), daarnaast speelt het in op nieuwe, actuele ontwikellingen, daarbij valt te denken aan het introduceren van Instagram.

Narrowcasting.
De communicatiecommissie draagt zorgt voor de het informeren van leden, vrijwilligers en sponsoren over actualiteiten binnen de vereniging. Hiervoor wordt o.a. narrowcasting ingezet.

Leden communicatiecommissie.

• Arthur Lupker (beheer website, narrowcasting)
  • Thijs Becker.
  • Bart Benneker (beheer social media)

Commissies, leden, vrijwilligers en ouders/verzorgers die een evenement/activiteit of ander nieuwsitem onder de aandacht willen brengen kunnen contact opnemen met de communicatiecommissie.

De communicatiecommissie is te bereiken via: [email protected]

Kortom, een flinke lijst....  Mochten er vragen/opmerkingen zijn, we horen ze graag. Wil jij ook wat betekenen op communicatiegebied, dan ben je van harte welkom!