Contributie

Beste leden en ouders/verzorgers,

Met ingang van 1 juli a.s. gaat het seizoen 2023-2024 officieel al weer van start. Dat betekent dat ook de contributie voor komend seizoen inmiddels is vastgesteld. Door de almaar stijgende prijzen ontkomt ook onze vereniging er helaas niet aan om de maandelijkse bedragen te verhogen. Gelukkig is het niet nodig de contributie met de volledige inflatie-index te verhogen, maar hebben we de verhoging tot 2% kunnen beperken.

Voor het seizoen 2023-2024 gelden daarom volgende contributiebedragen:

• Senioren € 33,00 per maand (dit was € 32,50)
  • Junioren € 25,00 per maand (dit was €24,25)
  • Pupillen € 22,00 per maand (dit was € 21,25)
  • Leeftijd 35+ €20,00 per maand (met ingang van 23-24 nieuw)
  • Niet-spelende leden € 8,00 per maand (dit was € 7,75 ).

Zoals inmiddels gebruikelijk zal de contributie met behulp van ClubCollect worden geïncasseerd. Medio juli zullen alle leden een eerste betaalverzoek ontvangen. Dan kan ook kan de keuze worden gemaakt om de contributie ineens te betalen of in 12 maandelijkse termijnen. In het geval dat een contributie-afschrijving wordt gestorneerd, zal met ingang van komend seizoen € 1,- aan kosten in rekening worden gebracht.

Het bestuur van ZVV De Esch