Accommodatiecommissie

Accommodatiecommissie:

Zo als de naam van de commissie al aangeeft zijn zij verantwoordelijk voor de accommodatie van ZVV De Esch (sportpark de Weschterik).  De basis van de accommodatie commissie is de zogenaamde klussendienst. Deze groep vrijwilligers verricht allerlei werkzaamheden op de donderdag(morgen) zoals kleinschalig groenonderhoud, het onderhoud van trainingsmateriaal, reclameborden, schilderwerk en allerlei onderhoud en aanpassingen aan het clubgebouw. Het resultaat van deze werkzaamheden is dan ook duidelijk zichtbaar.

De keuring van de velden geschiedt door de consul. Hij bepaalt of de speelvelden al dan niet geschikt zijn om competitiewedstrijden op te spelen.

Kortom een groep mensen die veel ondersteunend werk verricht en daardoor van groot belang is voor onze vereniging.

Voorzitter (Contactpersoon)
- Jan Gosenhuis (06-81716705) of [email protected]