Informatie en organisatie

Het jeugdkamp vindt dit jaar plaats bij de Molenberg in Reutum.

Meer informatie omtrent het jeugdkamp 2024 en de organisatie hiervan vindt u hieronder.

• Verzamelen.

Verzamelen bij de Molenberg in Reutum. Uiteraard kun je binnen je team ook afspreken om samen te rijden, zodat er minder auto’s bij de locatie komen. Het jeugdkamp barst dit jaar los op vrijdag 5 juli 2024. De spelers worden verwacht op de parkeerplaats van de Molenberg om 18.00 🕕.

• Kosten💰.

De kosten van het jeugdkamp 2024 zijn:

• € 35,-- per kind (JO9, JO10, JO11, JO12)
  • € 15 per kind (JO7, JO8 spelers die alleen op zaterdag aanwezig zijn)

Zodra je je kind hebt aangemeld zal je een betaalverzoek ontvangen via Club Connect. Zodra de betaling via Club connect ontvangen is, is de aanmelding compleet. Het kampgeld dient ook uiterlijk op 1 mei 2024 overgemaakt te zijn

• Aanmelden
    Je kunt je uiterlijk tot en met 24 april 2024 aanmelden/opgeven voor het jeugdkamp 2024. Dit doe je door het online aanmeldingsformulier volledig in te vullen (waarbij geldt dat de aanmelding definitief is zodra het geld ontvangen is).

• Bijzonderheden 📝
    Indien er bijzonderheden zijn met betrekking tot jullie zoon of dochter (allergie, medicijngebruik, iets absoluut niet lusten, etc.) dan willen we daarvan als begeleiding graag op de hoogte gesteld worden. Je kunt bij het aanmelden dergelijke bijzonderheden vermelden, dit is alleen zichtbaar voor de organisatie.

• Informatie voor de JO7 en JO8.
    Gezien de jonge leeftijd van de JO7 en JO8 nemen zij niet het gehele weekend deel aan het kamp. Wel willen we alle kinderen zoveel mogelijk betrekken bij het jeugdkamp. Voor de JO7 en JO8 bestaat daarom de mogelijkheid om alleen zaterdag overdag te komen (van 09:00 - 19:00 uur). De jongens/meiden draaien dan mee met het sport- en spelprogramma. Het ontbijt dienen deze kinderen thuis te eten, voor de lunch en het avondeten (inclusief drinken) wordt gezorgd. Voordat we met het avondprogramma verdergaan, mogen de spelers van de JO7 en JO8 weer worden opgehaald (= 19:00 uur).
    De kosten voor het zaterdagprogramma bedragen € 15.00. Zie voor verdere financiële informatie het punt ‘kosten’, zoals eerder vermeld.
    Op het aanmeldingsformulier kan de JO7 of JO8 aanvinken dat ze alleen zaterdag overdag komen.

• Geen in- en uitloopkamp.
    Het is geen in -en uitloopkamp. De spelers worden vrijdag gebracht en op zondag weer opgehaald. Ook ouders worden niet tussendoor (zonder reden) toegelaten op het terrein. Voor de JO7 en JO8 geldt dit alleen op de zaterdag. Zij worden ’s morgens gebracht en ’s avonds weer opgehaald.
    Het kan dus niet zo zijn, om bijvoorbeeld in verband met eigen agenda, dat een kind slechts een deel van het jeugdkamp bijwoont, of bijvoorbeeld één nacht komt slapen.

• Avondeten op vrijdagavond.

Hoewel we dit jaar al om 18.00 aanwezig zijn, dienen de kids wel vooraf thuis te eten 🍝. Omdat we als organisatie en begeleiding dan druk genoeg zijn met het 'inrichten' van de slaapzalen en het opstarten van de eerste activiteiten voor de kinderen, kunnen we rond etenstijd geen maaltijd bereiden.

• Noodsituaties
    Tijdens het voetbalkamp zijn wij uiteraard mobiel bereikbaar:
    06-21127629 Dennis Koopman

06-20618890 Richard Weda

Verder komt het weleens voor dat een kind plotseling (meestal 's nachts) naar huis wil. Wij hebben van alle kinderen telefoonnummers bij ons zoals bekend bij de ledenadministratie. Indien ouders van tevoren weten dat zij op dat nummer niet vaak bereikbaar zijn gedurende het kamp, is het aan te bevelen een mobiel nummer door te geven aan de begeleiding. Dit kan bij de aanmelding vermeld worden.

• Afsluiting jeugdkamp 2024 🏅
    Op zondag 7 juli 2024, klokslag 11:00 uur zullen we met gepast ceremonieel vertoon het jeugdkamp afsluiten.

• De organisatie

En tot slot: wie is "de organisatie"? De organisatie van het jeugdkamp 2024 is in handen van:

• Patrick van Halteren
  • Richard Weda