Jeugdactiviteitencommissie

Zoals vele verenigingen kent ook ZVV De Esch een JeugdActiviteitenCommissie (JAC).  Maar wat doet deze commissie nu precies? En wie zitten er eigenlijk in deze commissie?

Het JAC organiseert, in projectgroepen van wisselende samenstelling, allerlei activiteiten, die plaats vinden binnen onze mooie voetbalvereniging. Deze groep vrijwilligers is gedurende het gehele jaar bezig met het organiseren van gezellige en sportieve activiteiten, die los staan van de reguliere voetbal-competities. Deze activiteiten worden verspreid over het jaar, zodat er bijna altijd wel iets te doen is op ons mooie sportpark. Natuurlijk wordt er opgelet dat er voor alle jeugdspelers. (JO-7 t/m 12) activiteiten georganiseerd worden.

Om een aantal leuke activiteiten te noemen die onlangs hebben plaatsgevonden; Een grandioze bingoavond, springen bij Jump XL, bezoek aan ’t Hofke, een filmavond. Ook wordt er binnen onze vereniging jaarlijks stil gestaan bij het sinterklaasfeest.

Leden JAC:

Het JAC bestaat uit de volgende personen:

• Debby Hoffmann              voorzitter
  • Marije Lauwers                 lid
  • Denise oude Engberink    lid
  • Marije Swaders                 lid
  • Ellis Schaeper                   lid
  • Wieteke Katier                   lid
  • Marleen Voss                    lid

Wij zijn te bereiken via [email protected]

Groetjes ‘ het JAC’