Jeugdcommissie

De jeugdcommissie van ZVV De Esch is op dit moment ver onderbezet. Het is van groot belang dat de jeugdcommissie uitbreiding krijgt, zodat de onderstaande taken/verantwoordelijkheden ook allemaal uitgevoerd kunnen worden.

‘De jeugd heeft de toekomst’

De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor alle niet voetbaltechnische zaken van onze gehele jeugdafdeling. De jeugdcommissie is aanspreekpunt voor alle jeugdleden, ouders/verzorgers en teamleiders, en behartigt alle belangen van het jeugdvoetbal zowel binnen als buiten de vereniging. De jeugdcommissie functioneert onder verantwoordelijkheid van het hoofdbestuur. In samenstelling met het hoofdbestuur wordt een meerjarenplan vastgesteld. Aan de jeugdcommissie de taak om deze doelstelling te realiseren.

De vereniging zich primair ten doel om voor eenieder een zo optimaal mogelijk voetbalplezier te creëren.

Leden Jeugdcommissie:

• Contactpersoon JO7, JO8 en JO9         Vacant
  • Contactpersoon JO10, JO11 en JO12  Vacant
  • Contactpersoon JO13 en JO15             Vacant
  • Contactpersoon JO17 en JO19             Vacant
  • Algemeen lid                                            Vacant
  • Secretaris                                                 Dennis Koopman
  • Voorzitter                                                 Niek WIthag

Heeft u een vraag? Stuur een email bericht naar de jeugdcommissie. Uw bericht komt automatisch bij alle leden terecht

Voetbaltechnisch (Jeugdvoetbalcommissie)
De jeugdvoetbalcommissie (JVC) houdt zich bezig het organiseren van goede trainingen, het werven en selecteren van goede trainers. Daarnaast proberen we een goede structuur neer te zetten zodat iedereen over dezelfde trainingsmiddelen en oefenstof beschikt.

De meest uitdagende taak ligt echter in de indeling van de teams. Het is ieder jaar een uitdaging om iedere speler en speelster op de juiste plek te krijgen. De jeugdvoetbalcommissie besteed daar in samenwerking met de jeugdcommissie veel tijd aan. Het is een proces van meerdere maanden, waarin o.a. gesproken wordt met de huidige trainers en leiders, komende trainers en leider, JVC coördinatoren en de verenigingsmanager (HJO).

Desondanks de zorgvuldigheid hebben we niet altijd de illusie dat we dit perfect doen. Mocht u hier vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Leden JVC:

• JVC Coördinator O7, O8, O9 en O10            Richard Weda
  • JVC Coördinator JO11 en JO12                   Mitchel O.
  • JVC Coördinator JO13 en JO15                   Gilbert de Haas
  • JVC Coördinator JO17 en JO19                   Vacant