Medische verzorging

Fysiotherapie en hersteltraining bij vv. de Esch

De fysiotherapeuten van Therapiecentrum Twente en sportverzorger Hilbert Kist verzorgen de sportmedische verzorging bij v.v. de Esch. Hilbert Kist neemt ook dit jaar weer de zorg voor de eerste selectie op zich.

Daarnaast staan de therapeuten van Therapiecentrum Twente voor alle jeugd en de seniorenselectie ter beschikking: Heb je tijdens een training of wedstrijd een blessure opgelopen, heb je klachten of een blessure waardoor je mogelijk niet kunt sporten? Loop dan binnen bij onze klachtenspreekuur bij v.v. de Esch of maak een afspraak bij ons in de praktijk.

In één van de twee behandelruimtes van v.v. de Esch kun je bij ons (Tim en Robin) terecht op:

• Dinsdagavond 19.30 - 20.30 uur
  • Donderdagavond 19.30 - 20.30 uur

Voor afspraken in de praktijk:

Therapiecentrum Twente
Tim oude Hampsink & Robin Koertshuis

Thijlaan 8 – Oldenzaal
T: 0541 – 354 571
E: [email protected]
W: www.therapiecentrumtwente.nl

Dit seizoen is er ook de mogelijkheid je aan te melden voor hersteltraining op het veld. Merk je dat je na je blessure moeilijk aansluit tijdens de training of wedstrijden? Wij helpen je snel weer op een goed niveau terug te komen! Vraag naar Tim of Robin voor meer informatie! Daarnaast kunnen je bijstaan met behandeling, revalidatie en adviezen of tips ten aanzien van training en loopstijl.

Naast onze sportfysiotherapeuten staan in de praktijk ook onze Mensendieck- /Cesartherapeute, kinderfysiotherapeute, podotherapeute of manueel therapeut voor jullie klaar. Zelfs voor echografisch onderzoek van een blessure kun je een afspraak maken in onze praktijk.

Tim oude Hampsink Robin Koertshuis

mf.png