Scheidsrechterscommissie

Scheidsrechterscommissie.

Naam Functie Email
Wenroy Hofstede   [email protected].
Remco Hesselink   [email protected].
Gert Jansen   [email protected].

Een hele belangrijke en onmisbare commissie binnen onze vereniging is de scheidsrechterscommissie.

De aanwezigheid van een scheidsrechter wordt vaak als vanzelfsprekend gezien. Het zijn echter mensen met passie voor voetbal die in hun vrije tijd op het veld staan, zodat onze leden hun wedstrijden kunnen spelen. De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal. ‘Zonder arbiters kunnen we immers niet voetballen’

Hij of zij speelt een belangrijke rol op én buiten het veld. De scheidsrechter draagt bij aan een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Dit betekent meer plezier bij alle deelnemers aan het voetbal.

De scheidsrechterscommissie beschikt over enkele scheidsrechter coördinatoren. Welke taken/verantwoordelijkheden komen er bij deze coördinatoren te liggen?

• Zorgdragen voor wedstrijden waarvoor de KNVB geen scheidsrechter heeft aangewezen, geleid worden door één van onze arbiters.
  • Verder begeleidt een scheidsrechter coördinator onze clubscheidsrechters en beoordeelt hij arbiters in opleiding

De Esch beschikt over een hechte groep leidsmannen, zowel jong als ervaren. We kunnen echter nog wel wat nieuwe mensen gebruiken. Onze scheidsrechterscommissie is maar al te graag bereid om nieuwe scheidsrechters, in samenwerking met de KNVB, gedegen op te leiden.

Leden scheidsrechterscommissie:

• Wenroy Hofdstede
  • Gert Jansen
  • Remco Hesselink

Contact:
Wil jij in contact komen met de scheidsrechterscommissie, dan kan je contact opnemen met; [email protected].