Kantinecommissie

Het doel van de kantinecommissie is om onze leden, supporters en andere bezoekers een zo aangenaam mogelijk te maken bij een bezoek aan De Esch, sportpark de wESCHterik. Uitgangspunt is dat de kantineactiviteiten aanvullend en ondersteunend zijn ten opzichte van de sportbeoefening en blijk geven van professionaliteit, gastvrijheid en klantgerichtheid.

De kantinecommissie zorgt ervoor dat de kantine de huiskamer van de voetbalvereniging is. Iedere bezoeker - leden en niet leden - moeten zich thuis voelen.

Taken/verantwoordelijkheden:

• De kantinecommissie beheert en onderhoud de kantine.
  • De kantinecommissie zorgt voor barbezetting tijdens wedstrijden, trainingen en activiteiten.
  • De kantinecommissie zorgt voor inkoop van drank, eten en alle overige zaken die nodig zijn voor een goed werkende kantine.
  • Het gevraagd en ongevraagd adviseren van bestuur over de mogelijkheden om de aantrekkelijkheid van de kantine voor leden en andere bezoekers te vergroten.
  • Zorgdragen voor het schoonhouden van kantine.

Leden kantinecommmissie:

• Jos Roord (voorzitter, ad interim).
  • Claudia Jansen (secretaris).

Contact:

Contact kan opgenomen worden met de kantinecommissie via e-mail: [email protected]