ZVV De Esch 1 - VV Daarleveen 1 1-2 (1-1)

Daarlerveen 1

Sjoerd Bos (intikker)

4 februari 2023 14:00

F. Groenhuijsen

Sportpark De Weschterik
7577JA
OLDENZAAL

Afgelopen zaterdag stond voor de Esch 1 de wedstrijd tegen Daarleveen op het programma. De huidige nummer 3 van de ranglijst kwam op bezoek in sportpark de Westerick πŸŸ‘πŸ”΅ Vanwege de vroege duisternis 🌚 blies scheidsrechter Groenhuijsen om 14.00 uur op zijn fluitje. Er word dus een half uur eerder afgetrapt dan dat iedereen van ons gewend is.
Vooraf gaande van de wedstrijd was bekend dat deze wedstrijd een zo gehete 6️⃣ punten wedstrijd gaat worden. Word het aanhaken bij de top of zakken de gele kanaries πŸ₯ een aantal plekken op de ranglijst.
Het begin van de wedstrijd had Daarleveen de overhand. Uit een ingestudeerde corner schoot daardoor de speler van Daarleveen de bal vanaf de 16 meter strak in de hoek, en buitenbereik van onze keeper 🧀 (0-1)
Naarmate de eerste helft herpakte de mannen van Bas van der Wal zich en begonnen vanuit de organisatie beter te voetballen, dit leidde tot een aantal mooie combinaties waardoor ook de gelijkmaker tot stand kwam, door een goeie combinatie aan de linker kant, kreeg onze vleugel flitser Sjoerd 🌳 de bal op een presenteerblaadje en kon zo de 1-1 binnen schuiven. (1-1)
Na de rust keren de gele kanaries met één wijziging terug op het veld, (Siemerink is vervangen door Roelink)πŸ”„ na een rommelige openingsfase aan beide kanten is het plotseling 1-2 voor Daarleveen.
Door een korte vrije trap is iedereen bij de Esch op het verkeerde been gezet waardoor Daarleveen voor de tweede keer onze keeper Milan passeert. Dit zal ook de eindstand worden van de wedstrijd πŸ˜•
Volgende week nemen de gele kanaries 🟑 het op tegen Atc 65 ⚫️βšͺ️ in Hengelo de wedstrijd zou onder leiding staan van Dhr. Schumer die om 14.30 op zijn fluitje blaast voor het begin signaal.