Activiteiten in deze categorie op 03 juli:

DB vergadering + VV Oldenzaal (inloop mogelijkheid)

Het dagelijks bestuur DB vergaderd eens in de twee weken. 1x in de 6 weken staat er ook een gezamenlijke vergadering plaats met het bestuur van VV Oldenzaal dat met ingang van seizoen 2023-2024 ook actief is op sportpark de wESCHterik.

Vergaderingen vinden (veelal) plaats op woensdagavond van 20.00 uur t/m 21.30 uur (bestuurskamer ZVV De Esch). Voor leden, ouders/verzorgers en vrijwilligers die iets willen delen met de vereniging, is er een mogelijkheid om voorafgaand aan de DB vergadering, tussen 19.30 en 20.00 uur aan te schuiven. Het wordt door het bestuur zeer op prijs gesteld als voorafgaand aan de vergadering een melding gemaakt wordt van je bezoek. Het verzoek is om een een e-mail te sturen naar [email protected] o.v.v. naam en kwestie die je onder de aandacht wil brengen (evt benoemen van wie er met je mee komt).

• 3 juli 2024 19:30 - 3 juli 2024 21:30