De Esch 3 bekert door naar overwinning op SP Lochem.

F.C. Ommen 4

Darryl Weusthof (intikker)
Assist: Sander Lang
... (e.d.)
Maarten Polak (afstandschot)
Bas Arens (schot)
Bart Iepma (volley)

Mannen beker reserve zaterdag 2e ronde Groep 1 KO

13 december 2022 20:00

N Teussink

Sportpark De Weschterik
Operalaan 100
7577JA
OLDENZAAL

Dinsdag avond was het beker voetbal. Niet alleen voor die ratten uit Argentinië 💣 ☠️ maar ook voor de helden uit Oldenzaal.
Op een ijskoud sportpark met -3 graden ❄️ hebben wij F.C. Ommen weten te verslaan met duidelijke cijfers 5-0. Die lui konden er helemaal niets van zoals Bart Bode al vooraf zei.
Voor sommige mooiweervoetballers uit ons team was het te koud, maar gelukkig konden we enkele versterkingen krijgen vanuit de vereniging 👌 Bedankt daarvoor!
Onder leiding van scheidsrechter Niek Teussink (met een mooi roze tenue 👉👈 ) begonnen we goed aan de wedstrijd. Wij hadden direct de druk erop en dat leidde tot grote kansen voor Darryl Janmaat. Een grote kopkans werd gemist en 1 op 1 met de keeper werd helaas ook gemist. Sander Lang had nog een mooi afstandsschot dat landde op de lat. Uiteindelijk viel dan toch de 1-0 na een mooie crosspas van Mart op Sander die goed werd afgemaakt door Darryl ⚽️ . We verzuimden om de voorsprong verder uit te breiden waardoor F.C. Ommen nog hoop had op de 1-1. Die viel uiteindelijk ook nog, maar gelukkig had de scheidsrechter daarvoor al terecht afgefloten. We zijn dus gaan rusten met een 1-0 stand en de jongens konden lekker opwarmen met een kop 🫖 in de kleedkamer of zoals Tom Lansink lekker met de voetjes op de verwarming in de kantine 🍺.
De tweede helft kwam Maarten erin wat ervoor zorgde dat de tegenstander geen kans meer had. Opnieuw mistte Darryl weer een grote kans en daarna scoorde hij nog de 2-0, maar die werd helaas onterecht afgekeurd. Na al die gemiste kansen van onze kant liep gelukkig de verdediger van FC. Ommen de bal dan maar in eigen doel 2-0 ⚽️ Daarna ging het snel nadat de voetjes van Tom waren opgewarmd en hij ook mocht invallen! Maarten scoorde de 3-0 met zijn gouden linkerbeen. Bas Arens scoorde daarna de 4-0 en Bart Iepma de 5-0 ⚽️
Iedereen die bij de wedstrijd aanwezig waren vonden het mooi geweest waardoor de scheidsrechter de wedstrijd eerder affloot. Hier was vooral de nr. 9 van de tegenstander met zijn roze schoenen en Haagse mat 🤡 in de nek blij mee !
Wij willen iedereen bedanken voor de steun die wij dit jaar van iedereen gekregen hebben! Wij hopen dat wij volgend jaar met jullie allemaal feest mogen vieren met een kampioenschap 🏆🥇 en wellicht een bekerwinst!
Zaterdag 7 januari kunnen jullie ons weer in actie zien bij het altijd gezellige en sappige nieuwjaarstoernooi. Wouter en Niels hebben de voorbereidingen voor dit prachtige toernooi al bijna klaar 🙏 een toernooi met nog meer legendes.
Na het officiële gedeelte zal de muziek aangaan en is het tijd voor een geweldige loterij met prachtige prijzen. Kijk de flyer. Deze zal georganiseerd worden door de helden van de S3 🫵