Wedstrijdverslag De Esch 3 - ATC'65 3 (zaterdag)

ATC '65 3

26 november 2022 16:45

J.P. Mentink

Sportpark De Weschterik
7577JA
OLDENZAAL

Op zaterdag 26 november staat de avondwedstrijd (16.45) tegen Atc’65 op het programma.
Tot nu toe waren we nog ongeslagen, zou dat ook zo na deze wedstrijd zo zijn. De laagvlieger uit de 4e klasse kwam op bezoek, maar wat de jongens van de Esch goed geanalyseerd hadden was dat ATC weinig doelpunten tegen krijgt.
Om stipt 16.45 floot de scheidsrechter Paul Postma op zijn fluitje. Het was Atc’65 die in de eerste helft het beste van het spel had, goede combinaties zorgde ervoor dat zijn een paar x gevaarlijk voor goal kwamen, alleen als je het vizier niet recht hebt staan dan mis je net zoals in Warzone erg veel, zij hadden zo’n beetje dezelfde aim als Tomas Elbersen in COD 🔫.
Ook speelde onze bazen keeper Bas Ole Holtkamp een Wereld pot. Wat pakte hij een paar x goed de bal. 🙏
Het was dan ook aan de helden van de S3 om een tik uit te delen, vanuit een corner kreeg Rogier aka de nekkoning 🤮(er gaan geruchten rond dat hij zaterdag bij het feestje van Pim Oude Alink zich goed heeft misdragen) goed op zijn hoofd, tegendraads kopte hij de bal in de kruising ⚽️1-0.
Even later was het onze MacPlant aka Maarten Polak 🍔 die sierlijk de verdediging uitspeelde, bikkelhard joelende hij de bal op de keeper en via zijn rug en de onderkant van de lat verdween de bal in het netje ⚽️ 2-0.
Koen 🚩onze Elmo (kwalitatief natuurlijk niet zo goed als Alexander) van vandaag was maar wat blij dat het rust was, hij kon dan even lekker zijn teentjes opwarmen in de kantine.
In de tweede helft was het vooral de Esch die rustig aan het combineren was, met Bryan Weusthof (💩 🚜 )op het middenveld weet je dat het balletje lekker rond gaat. De tegenstander werd dan ook niet echt meer gevaarlijk. Wel lukte het Rogier Vrijkorte om de 3-0 op het scorebord neer te zetten, alleen was het de vlagger van de tegenstander die ten onrechte de vlag in de lucht stak. De goed fluitende scheidsrechter keurde in eerste instantie de goal goed. Alleen daarna liep hij naar de vlagger toe en vroeg of hij echt goed had gezien dat de speler van de Esch buitenspel stond. Jullie raden wel wat het antwoord van deze vlagger was ( 🤡). De goal werd afgekeurd. Wat een vriendelijke man is de scheidsrechter toch 🫣.
Ook boorde hij daar mee bijna een bokje van de tap door de neus van rogier 😮‍💨 deze werd hem beloofd als hij twee x zou prikken.
Even kort daarna was het dan toch nog raak voor Rogier Vrijkorte , hij ging op snelheid langs de verdediging heen en ronde beheerst af 3-0 ⚽️
Met deze overwinning staan de helden van de De Esch 3 met 21 punten uit 7 potjes bovenaan.

Nog twee potjes en dan is het winterstop ❄️ .